Pe 2 roti …

Posted: May 5, 2010 in Uncategorized
Tags:

Sunt un mare fan al tuturor mijloacelor de transport pe 2 roti…De la bicicleta la motociclete.De ce?Am senzatia ca ma pot concentra mai bine la condus chiar daca sunt mai expus accidentelor.Te strecori mai bine prin trafic, poti parca mai usor.Dupa ani de zile de mers cu bicicleta m-am hotarat sa trec la ceva cu motor.Prima oara mi-am luat un scuter Gilera Stalker de 49 cmc.M am plictisit repede, asa ca am incercat un maxi-scuter Piaggio skipper de 150 cmc.Consuma mult, asa ca am revenit la 49 cmc, luandu-mi un yamaha aerox.Si de acesta m am plictisit, caci, gandindu-ma mai bine mi am dat seama ca vreau sa incerc ceva cu viteze…si cu plecare in tromba.Asa ca am schimbat aeroxul( care dupa parerea mea ramane cel mai fiabil scuter) pe un Beta, 49 cmc…de enduro.

Inca ma obisnuiesc cu vitezele…si ma chinui la plecare sa nu ma duc pe o roata.Insa imi place.

Vreau sa am cat mai multe iesiri cu el..nu prin orasul minunat plin de idioti carora nu stiu cine le a dat permisul…Ci la drum lung.

Momentan planuiesc o mica expeditie la Comana.

Cine mi se alatura?

Voi pune poze cu scuterele detinute, si actualul motor( in ordinea mentionata mai sus)

Acum, poze cu noua achizitie.Ce imi place cel mai mult la ea?Are o toba de esapament extreeem de rasunatoare…nu ca o drujba, ci ca o motocicleta adevarata.

Abia astept, in trafic sa calc ambreiajul si sa o ambalez.Conservarilor, pazeaaaaaaaaaa!

Comments
  1. Ciprian says:

    BestiiileđŸ™‚

Leave a Reply

