Din Romania pana in Mongolia, si inapoi la timp pt plata intretinerii.Povestea lui Mihai si a calatoriei sale

Posted: May 9, 2010 in Uncategorized

Dupa cum am scris si in postul precedent imi plac vehiculele pe doua roti.Imi place sa calatoresc cat mai mult pe ele, sa vad cat mai multe, sa cunosc OAMENI.

Zilele trecute cred ca am descoperit un motociclist adevarat, genul de calaret singuratic dar care isi face prieteni peste tot.Care rezista in conditii destul de nasoale in unele cazuri, din pura placere a calatoriei.Le are si cu fotografia pe deasupra, doar e fotojurnalist de profesie.

Este vorba de Mihai, un motociclist posesor al unui enduro de la BMW pe numele de alint Doyle, care a plecat din Romania pana in Mongolia pe motor.21 de mii de km plini de intamplari, de oameni, de peisaje.

Ne povesteste mai multe pe www.mongolia.ro

Va sfatuiesc sa cititi, eu am ramas captivat de felul sau de a povesti, de poze, de calatorie.Citind jurnalul am avut senzatia ca am fost si eu calare pe Doyle, in lunga calatorie a lui Mihai.

“Ideea cu plecatul asta m-a lovit cand am auzit cuvantul “Mongolia” intr-o discutie telefonica cu un alt Mihai. Asta se intampla acum vreo doi ani. Ar trebui sa ajung, calare pe Doyle, daca ma ajuta bunul Doamne-Doamne, timp de patru luni cel putin, pana in Mongolia si inapoi, vreo douazeci si ceva de mii de kilometri. Traseul e destul de habar n-am-ist, dar in principiu trece prin Ucraina, Rusia, Mongolia, Kazakhstan, Kyrgyzstan, Tajikistan, Uzbekistan, Turkmenistan, Azerbaijan, Georgia, Armenia, Turcia, Bulgaria, si daca nu mai am chef de mers… Romania. Ajung acasa undeva in Noiembrie, devreme, la timp ca sa prind cresterea notei de plata la intretinere.”

Si acesta este traseul pe care l -a facut

Comments
  1. zodiac says:

    eu am autograf de la mihai !! si 1 bancnota mongoleza!!! il stimez mult!!! am vb. cu el fata in fata!!! super om…

Leave a Reply

