Plimbare la Ploiesti

Posted: June 26, 2010 in Uncategorized
Tags: , ,

Am revenit din orasul lui Gropila…

In primul rand vreau sa le multumesc tuturor care au venit astazi la plimbare…Adica mie si prietenei mele.Si celor de la Linkin Park pt fundalul muzical oferit de-a lungul drumului in castile mp3.ului.
Drumul a durat circa 1 ora+ 30 minute pauzele(in numar de

2, imi amortea fundul ).Am mers pe drumul principal, intrand intr-o zona unde se construia o pasarela…scuterul dovedindu-si inca o data calitatea de a se strecura pe unde altii nu prea pot…

La muzeu am ajuns foarte usor, drumul nu e complicat.Dupa vizitarea acestuia am mai dat o tura prin oras…Aici am ramas uimit de numarul gropilor si denivelarilor, de felul in care ies in unele locuri sinele de tramvai.
Traficul…super mic in comparatie cu Bucurestiul, multe sensuri giratorii( care uneori mi-au dat de furca..noroc ca nu era aglomerat).
Scuteristii: nu prea stiu ce e ala salut…pe drum si prin oras am salutat vreo 5-6 din care mi-au raspuns doar doi( in Bucuresti la intoarcere, nu in Ploiesti).

atasez cateva poze

Comments
  1. iamadiva says:

    bine ca nu a venit ploaia🙂

    L.

  2. […] Drumul a durat circa 1 ora+ 30 minute pauzele(in numar de 2, imi amortea fundul ).Am […] Ultimele articole despre A Posted in Stiri Tags: Plimbare, Ploieşti « Din cauza unei românce, un bancher […]

  3. Sebi says:

    Ramaneam pe acolo pana se oprea:)))

Leave a Reply

