Goana dupa job

Posted: August 23, 2010 in Uncategorized
Tags: ,

Daca nu stiati, vreme de un an am colaborat si scris, am fost redactor, reporter, fotograf pentru revista Pilot Magazin.

Ei bine,  recent, revista s-a inchis.Pacat, imi placea ceea ce faceam.

Proaspat student la Jurnalism, la particular, trebuia sa gasesc o varianta de a imi plati facultatea, si a imi intretine cheltuielile zilnice, acum ca revista nu mai era.

Asadar, mi-am luat scuterul din dotare si m-am apucat de livrat pizza. Imbin utilul cu placutul acum cat vremea tine cu noi (mine) si este cald si frumos.

Sa vedem mai departe…va tin la curent

Ps.Am fost azi la un interviu la RDS.Foarte fain jobul (junior sales) dar plata salariilor se facea o data la 2 luni( atunci cica ajungeau banii de la clienti, dupa 2 luni de la “munca de lamurire”  primeam si rasplata pentru munca depusa).Nu pot sa zic decat naspa, mai cautam.

Comments
  1. iamadiva says:

    e bine ca inca mai sunt oferte de munca. aleluia

    L.

Leave a Reply

