1 septembrie…

Posted: September 1, 2010 in Uncategorized
Tags:

O adiere usoara si rece patrunde pe geamul camerei, imi mangaie fata somnoroasa  si ma trezeste brusc…E 9 dimineata…1 septembrie, adica prima zi oficiala de toamna.Aerul este atat de diferit, nu realizez cum s-a putut schimba asa brusc.Tind sa cred ca totul este un mecanism bine pus la punct.Il mai dereglam noi, oamenii…insa mecanismul in cele din urma se redreseaza.

Sa lasam teoriile astea deoparte

Nu imi vine sa cred ca imbatranesc.Acum 2 ani s-a intamplat ultima oara.Acelasi sentiment, aceeasi adiere rece care ma trezea…aceeasi melancolie…In 2 saptamani aveam sa incep scoala, cel mai greu an de liceu.Nu imi vine sa cred ca au trecut 2 ani de atunci.

o fi din cauza vantului toamnei, el o face ca timpul sa zboare?

Comments
  1. L. says:

    Vai dar ce ai imbatranit pisi, muuuult. Acum eu simt ca trebuie sa incep un an greu, dar o sa ma sustii tu.

    Te iubesc!❤

  2. Sebi says:

    sigur ca am sa te sustin❤

Leave a Reply

