Da, au aparut ! din curiozitate, desi am terminat demult afacerile cu liceul le-am deschis sa vad ce se mai da la acest examen.

Mare greseala as putea spune … Cand am ajuns la linkul cu examenul de engleza, m-am crucit.

Iata si de ce :

 

Ok, doamnelor si domnilor din MEC…va inteleg dorinta de a va face interesanti in ochii elevilor, prin creearea unor subiecte despre teme ale adolescentei lor. Dar…Michael Jackson?

Nu ma intelegeti gresit…Imi placeau cateva melodii de ale lui, a fost un artist, recunosc… Dar, suntem romani ! cred ca in toata istoria neamului romanesc ati putea gasi niste subiecte interesante, niste oameni care au facut ceva…despre care sa faceti astfel de texte. Chiar in engleza! va zic eu ca pustii din licee se documenteaza despre “vedete”, nu trebuie sa faceti voi astfel de materiale didactice. Despre valorile tarii noastre, va garantez ca nu citesc !

De exemplu: Stiati cine a adus kartingul in Romania? https://chestiicotidiene.wordpress.com/2010/05/03/interviu-cu-ioan-bobocel-cel-care-a-adus-kartingul-in-romania/

 

In fine, sunt dezamagit de gandirea celor care au facut subiectele. Le doresc succes celor care vor da BAC-ul la vara.

 

Subiectele sunt aici : http://subiecte2011.edu.ro/

 

 

 

Leave a Reply

